Pakker i postkassa!

De siste dagene har det kommet flere pakker til undertegnede. Og det er bare så fint, for jeg elsker pakker – spesielt harde pakker som man kan åpne og lese i!

 

Black Swan Rising av Lee Carroll har jeg skrevet om tidligere – men jeg virkelig klør i fingerne etter å starte på denne med en gang.

De utvalgte av Sharon Bolton og jeg tilbrakte noen nervepirrende netter sammen på et hotellrom i Krakow for noen år tilbake. Det er en spennende og skummel fortelling om kultdyrkelse på Shetland.

Ildens øye av Jorun Thørring ble kjøpt fordi jeg har lest de andre krimromanene hennes og likt dem veldig godt, mens Noen vet av Trude Teige er en krim jeg har vært nysgjerrig på en stund.

Som dere ser er det mye krim og litt skumlerier, og det passer meg ypperlig i denne mørke årstiden!

Jo, og så til slutt, UPS – mannen var innom med en «coffee – table» bok: Monica Bellucci (en utrolig dyktig og flott italiensk/fransk skuespiller). Egentlig ikke bestilt av meg, men av mannen🙂

 

7 thoughts on “Pakker i postkassa!

  1. Lucky you! Enn å få så mange bøker i postkassa…herlig! Tror jeg har De utvalgte et sted i bokhyllene mine, så kanskje det er på tide å lese den for det er en god stund siden jeg kjøpte pocketutgaven og siden jeg har meldt meg på i en leseutfordring som går ut på å lese ut bøker man allerede har (kjøpt før 2011), men som ikke har blitt lest ennå. Leser i en allerede som jeg kjøpte meg for lenge siden (Fluenes Herre), så kanskje De Utvalgte skal bli den neste? Håper den er nifs/ekkel. Får aldri nok av skumlerier😉

    Coveret til Black Swan Rising er forresten kjempenydelig!

    • De utvalgte er skikkelig nifs! Anbefales🙂

      Ja, det er ikke så mye som er bedre enn å få bøker i postkassa, men det går jo litt ut over lommeboka til tider da…. Så at du hadde meldt deg på den leseutfordringen, og burde strengt tatt gjort det selv også, kanskje neste år😉

Legg igjen en kommentar

