Smakebit på søndag: Mørk horisont – Jorunn Johansen (Fossefall #5)

 Smakebit på søndag er den ukentlige utfordringen til Ladybug

I dag kommer smakebiten fra bok nummer 5 i Fossefallserien til Jorunn Johansen. Dette er den første serien jeg leser siden Sagaen om Isfolket, og som nevnt i et tidligere innlegg – jeg er hekta. Jeg liker å følge personene i serien, og jeg synes mysteriet som går som en rød tråd gjennom den er spennende. Dette er rett og slett bøker det er deilig å slappe av med.

«Amalie stanset utenfor, trakk pusten dypt, så slapp hun pusten og rettet seg opp i ryggen. Sakte dro hun ned klinka. Døra ga fra seg et lite skrik da hun åpnet den på vidt gap.

I sideblikket så hun at det blafret i et lys i gangen. Så døde flammen ut, og kulden slo mot henne.»

S 41

 

7 thoughts on “Smakebit på søndag: Mørk horisont – Jorunn Johansen (Fossefall #5)

  1. Jeg leser denne serien selv, jeg har lest alle bøkene som til nå er gitt ut:) Jeg liker den serien kjempe godt, jeg leser også to andre serier he he. Alvestad og Novemberbarn:)

  2. Spennende smakebit, Silje! Jeg har kun lest deler av Isfolket ellers ingen andre serier men jeg har ingen problemer med å skjønne at det er deilig avkobling.

    Jeg begynte på Sagaen om Isfolket for mange år siden men er enda ikke lenger enn til bok 27. Samboeren min jobbet natten en stund og da ble det visst for skummelt for en pingle som meg he he.

  3. What will happen in a fossefall 24 skjebnevalg? becouse i know that Amalie is in pregnant with her death husband Mitti but i don’t know what will happen with her baby,Did you can tell me about 24 part of Fossefall?

Legg igjen en kommentar

