Smakebit på søndag: Hush hush – Becca Fitzpatrick


Smakebiten i dag er hentet fra prologen til romanen Hush hush av Becca Fitzpatrick. Jeg har nettopp startet på denne, og liker den godt så langt.

The boy turned, walking away, and although Chauncey wanted to go after him, he couldn’t command his legs to hold his weight. Kneeling there, blinking up through the rain, he saw two thick scars on the back of the boy’s naked torso, They narrowed to form an upisde -down V.’

«Are you – fallen?» he called out. «Your wings have been stripped, haven’t they?»

Side 5

Smakebit på søndag er den ukentlige utfordringen til Ladybug. Ble med du og, da vel🙂

7 thoughts on “Smakebit på søndag: Hush hush – Becca Fitzpatrick

  1. Har den i hylla og gleder meg til den. Skulle egentlig lese What the night knows av Dean Koontz i helga, men det ble det ikke noe av. Helga ble ikke like rolig likevel med morsdag osv… så jeg begynte på første boka i Darke Academy istedet. Vil nyte Koontz boka når jeg kan sitte lenge og nyte den istedet🙂 Hvordan liker du Hush, hush så langt?

  2. Gleder meg til å høre hva du synes om både Darke Academy og What the night knows. Her har det vært en rolig helg med mye lesing – har hatt influensa, så har ikke vært noen feiring (Kattebarnet mitt synes det er nok at hun kommer og koser litt, he he🙂 )

    Jeg liker Hush hush godt forløpig, men har ikke kommet fryktelig langt.

  3. Hehe, har ett kattebarn jeg også og han sover nesten hele tiden🙂 Han begynner å bli gammel. Det er visst influensa som går for tiden. Har ikke fått det selv, men en del rundt meg. Men sjarmen å være syk er at man kan lese hele dagen (så lenge det ikke suser i hodet, da..) Husker i hvert fall fra barndommen at jeg leste veldig mye da jeg var syk. Så på de dagene var jeg i hvert fall ikke en av de som kjedet seg🙂 God bedring.

  4. Ja, husker jeg gikk på barne og ungdomskolen at når noen var syk var neste hele klassen det og mye fravær. Så det skulle ikke mye til for å smitte andre. Så det er bra du er tilbake på bena igjen. Og jeg gleder meg til Hush, hush omtalen din. Har jo bare hørt positive ting om den så langt.

Legg igjen en kommentar

