Jeg liker presanger…

Mannen min og jeg har aldri feiret Valentins day i veldig stor grad, men i år fikk jeg en veldig hyggelig gave av min kjære 🙂

Coraline & Other Stories av Neil Gaiman.

... med fine og litt nifse illustrasjoner av Dave McKean.

Fra omslaget:

When Coraline explores her new home, she steps through a door and into another house just like her own –   except that things aren’t quite as they seem.

Elsewhere in this collection, a sinister jack-in-the-box haunts the lives of all the children who ever owned it, a stray cat does nightly battle to protect his adopted family, and a boy raised in a graveyard confronts the much more troubled world of the living.

Jeg har tidligere slukt Sandman med stor glede, så jeg ser virkelig frem til å lese disse fortellingene.

10 thoughts on “Jeg liker presanger…

  1. Bøker er den beste gaven! Jeg fikk også bok av min kjære, «Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant» av Jonas Jonasson. Den stod til og med på ønskelisten min, så hurra for Valentine’s Day! 😀

  2. Jeg hater Valentine’s Day. Det er bare en tulledag. Liker Halloween mye bedre 🙂 Har som planer å være singel hele livet, men kanskje jeg skal skaffe meg noen bare for å få bøker i Valentinsgave hihi 🙂

    • Den har jeg hørt mye bra om. Det som er litt rart er at en av fortellingene i boka handler om en gutt som bor på en kirkegård – så jeg tenkte umiddelbart på Kirkegårdsboken, men jeg er ikke sikker på om det er den.

Legg igjen en kommentar

