Ut på langtur!

Lesingen min den siste uka har vært litt laber, så målet mitt med å lese to bøker i uka har jeg ikke nådd. Jeg har hatt en del andre ting å ordne, for i morgen setter jeg meg på et fly der første stopp er Bangkok, Thailand. Der blir jeg i ca 12 timer før jeg igjen setter meg på et fly for å reise videre til Auckland, New Zealand!

Auckland, New Zealand

Her skal jeg, sammen med andre lærere, besøke flere skoler i området – snakke med rektorer og pedagoger og få være med inn i klasserom og observere undervisning. Jeg gleder meg!!

Pakkingen er en utfordring – her er det minus 20 og jeg er i strikkekjole og ull – modus, mens der nede er det sommer og noen og 20 pluss. Jeg har rotet frem sommertøy, men så var det lesestoff…. hva skal jeg ha med meg på flyet??

Hush, hush blir med fordi jeg ikke har lest den ferdig ennå….(liker den godt), i tillegg tror jeg at litt krim er kjekt å ha. I fjor leste jeg Jussi Adler-Olsen sin Kvinnen i buret, i dag fant jeg bok nummer to; Fasandreperne. Den havner også i håndbagasjen.

Parken av Singh og Normann har vært min dårlige samvittighet denne uka. Jeg har, sammen med flere andre bloggere, fått boka av forfatterne for å anmelde den – og det har jeg ikke rukket ennå. Løsning: Parken får også være med på langtur!

Så dette er bøkene som får være med meg halvveis rundt jorda!

 

5 thoughts on “Ut på langtur!

  1. Har ikke akkurat lest 2 bøker i uken jeg heller så ingen grunn til dårlig samvittighet🙂 Prøver jo tappert, men i uka her har jeg dratt frem pc spillet the sims 3 etter noen måneders pauser og nå har jeg blitt hekta på det igjen. Kan sitte med the sims spill i flere timer i strekk. Morsomt å bygge hus og styre folk hehe🙂 Så det har ikke vært så mye lesing på meg heller. Så jeg skal prøve å lese ut boka jeg holder på med i dag og skjerpe meg neste uke, men ting går jo ikke alltid som planlagt🙂

    Missunner reisemålet ditt. Noe i mot at jeg lurer meg inn i kofferten din?🙂 God tur!🙂

  2. Hyggelig, og jeg er grønn av misunnelse🙂 Kanskje tidssonen i New Zealand passer meg bedre enn her i Norge. Spesielt med tanke på at jeg er et skikkelig B menneske🙂

Legg igjen en kommentar

