Beautiful blogger

Denne awarden fikk jeg av Ann Kristin, tusen takk🙂

Her er svarene mine:

1) Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der? ‘Practice for the real world,’ Lainey wanted to say when the interrogation finally got started.  (Pretty Little Things av Jilliane Hoffman)

2) Hva er det siste du så på TV?  Jeg tror det var Dagsrevyen i går… men er ikke sikker….

3) Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå? Mannen som prater i telefonen og veden som brenner i ovnen.

4) Når var du sist ute, og hva gjorde du da? Jeg gikk fra jobben og hjem i fire – tiden.

5) Hva har du på deg nå? Olabukse, rosa flagrende topp og cardigan.

6) Hva var den siste filmen du så? Scott Pilgrim vs the world.

7) Skulle du overveie å flytte til utlandet? Gjerne for en periode – helst Paris🙂 – under forutsetning av at mann og katt kan være med.

Jeg gir awarden videre til:

1) I bokhylla

2) Bokelskerinnen

3) Beate Blogger Om Bøker

3 thoughts on “Beautiful blogger

Legg igjen en kommentar

