Smakebit på søndag: Crescendo av Becca Fitzpatrick

Crescendo

Siden jeg fremdeles holder på med Hypnotisøren av Lars Kepler, kommer smakebiten denne uka fra den neste boka i lesehaugen min; Crescendo av Becca Fitzpatrick.

The fingers of the thorn- apple tree clawed at the windowpane behind Harrison Grey, and he dog-eared his page, no longer able to read through the racket. A furious spring wind had hurled itself against the farmhouse all night, howling and whistling, causing the shutters to slam against the clapboards with a repetitive  bang! bang! bang!

s 1

Bli med på den ukentlige utfordringen til Ladybug du også🙂

5 thoughts on “Smakebit på søndag: Crescendo av Becca Fitzpatrick

  1. Hmmm.. Harrison er det faren til Norah tro? Er det ikke det hovedpersonen heter da, det er så lenge siden jeg leste første bok at jeg er litt usikker🙂

    • Jo, det tror jeg. Jeg tror også at vi får noen svar på hva som skjedde med faren til Nora – jeg likte veldig godt Hush, hush, så det blir spennende om denne svarer til forventningene… 🙂

Legg igjen en kommentar

