Nye bøker!

I det siste har jeg kjøpt nye bøker i større tempo enn jeg leser dem… Jeg holder fortsatt på med Crescendo, liker den godt, men det er travle tider og lesingen går treeeeeeegt.

Nå vel, her er bøkene som ventet på postkontoret i dag🙂

Darkness becomes her er debutboka til Kelly Keaton. Jeg har vært nysgjerrig på den en liten stund, og skrev om det her.

Wither av Lauren DeStefano har fått mye omtale på flere av de utenlandske bloggene jeg leser fast, blant annet her. Det er også en debutroman og sjangeren er dystopi.

What if you knew exactly when you would die?

Thanks to modern science, every newborn has become a ticking genetic time bomb – males only live to age twenty – five, and females only live to age twenty. In this bleak landscape, young girls are kidnapped and forced into polygamous marriages to keep the the population from dying out.

When sixteen-year-old Rhine Ellery is taken by the Gatherers to become a bride, she enters a world of wealth and privilege. Despite her husband Linden’s genuine love for her, and a tenuous trust among her sister wives, Rhine has one purpose: to escape – to find her twin brother and go home.

Wither er første bok i en triologi: The Chemical Garden Triology.

5 thoughts on “Nye bøker!

    • Huff ja… jeg har egentlig ikke månedskvoter, men hadde jeg hatt det, så ville de vært brukt opp fram til jul eller noe sånt🙂
      Men det er gøy med bøker, og jeg kjøper heller det enn mye annet.

  1. Dette ser spennende ut!😀 Gleder meg til å lese anmeldelsene dine. Har hørt mye bra (og noe dårlig) om begge så det kan bli interessant å se hva du mener😀

Legg igjen en kommentar

