«Selvangivelse»

Tusen takk til Ann Kristin som tagget meg med denne «selvangivelsen»🙂.

Reglene er som følger:

  1. Lenk til den som ga deg prisen.
  2.  Besvar spørsmålene.
  3. Gi prisen videre til ti bloggere.

Hvorfor startet du å blogge? Jeg har alltid vært en skikkelig lesehest, og jeg har også alltid vært glad i å skrive.Etter å ha lest og fulgt flere spennende bokblogger lenge og lekt litt med tanken på å selv starte en blogg – så kastet jeg meg ut i det i desember🙂 Det er morsomt å få kontakt med andre bokelskere!

Hvilke blogger følger du? Jeg leser flere blogger fast – se «Fine, fine bokblogger» og «Fine, fine sider» i menyen til høyre.

Favorittmakeupmerke? Det går stort sett i MAC.

Favoritt klesmerke? Det er ikke slik at klesskapet mitt bugner over av disse merkene, men favorittene er: NOA NOA og kjolene til TULIP OG TATAMO. Ellers så går det mye i H&M, Gina Tricot og sånt.

Ditt må- ha makeup – produkt? Concealer, blush og mascara.

Favorittfarge? Varierer…

Parfyme? Å ja🙂 Er veldig glad i vanilje og favorittparfymen er Vera Wang Princess.

Favorittfilm? Er like glad i film som i bøker, så dette var et vanskelig spørsmål! Elsker asiatisk grøss, så Ju – On og Ringu er store favoritter, alt av David Lynch, Moulin Rouge, Donnie Darko, Høstsonaten av Bergman, Pans Labyrint, Bin – Jip og Skyggesiden (for å nevne noen ;-)).

Hvilket land vil du besøke og hvorfor? Det er mange, men jeg vil veldig gjerne tilbake til New Zealand og oppleve mer av landet  – jeg ble helt betatt av både land og folk.

Still og besvar det siste spørsmålet selv: Her hermer jeg etter Ann Kristin og spør: Fritidsaktivitet? Dette blir jo også litt herming, men dette er jo tross alt en bokblogg… så ja, jeg leser mye🙂

Jeg gir denne videre til: Rufsetufsa (I bokhylla), Lines Bibliotek, Beate blogger om bøker, The Witch of the North, Flukten fra virkeligheten og Så rart.

I mangel på noe annet - et lite gjensyn med bokpusen Narnia -)

6 thoughts on “«Selvangivelse»

  1. En nydelig bokpus kan aldri sees for ofte. Takk for tagging, jeg skal besvare så fort jeg får et inspirert øyeblikk! Og Vera Wangs Princess lukter kjempegodt. Jeg hadde den i fjor:-)

  2. Spennende svar og takk for tagging. Er litt treg til fylle in svar, men det blir postet i løpet av kvelden🙂

    Med tanke på Narnia så kan du jo lage en liten kattespalte. Det hadde vært morsomt😉

    • Takk, hun er verdens skjønneste pus🙂 Jeg tror nok hun har noe skogskatt i seg, men hvor mye vet jeg ikke. Vi fikk henne da hun var 6 mnd gammel.

Legg igjen en kommentar

