Smakebit på søndag: The Replacement av Brenna Yovanoff

Denne gangen er smakebiten hentet fra boka jeg begynte på i natt; The Replacement av Brenna Yovanoff. Jeg kan ikke si så mye om hva jeg synes ennå, det er litt for tidlig i historien – men det lover bra. Dessuten, bare coveret (skummelt, skummelt),  taglinen: Something’s rotten beneath the town of Gentry og Maggie stiefvaters godord; «I loved this eerie and beautiful story of ugly things. It should be read aloud after dark, at a whisper.» forteller meg at dette blir spennende!

The baby in the crib: crying, in that anxious, fussy way. His face is shiny between the bars. The man comes in the window – bony, wearing a black coat – and grabs the baby up. He slips back out over the sill, slides the window down, pops the screen back in. Is gone. There’s something else in the crib.

s 12/13.

Bli med på Ladybugs En smakebit på søndag du også! Hent boka du leser og finn noen linjer som du vil dele med oss🙂

10 thoughts on “Smakebit på søndag: The Replacement av Brenna Yovanoff

  1. Er glad jeg ikke har vindu ved senga mi nå. Har aldri likt vinduer (heller ikke speil). Er alltid redd for at det skal være noen der, både utenfor vinduet og når det gjelder speil er jeg redd for at noe annet skal være der hehe…

    Creepy smakebit må jeg si🙂 Høres ut som min type bok og nå er jeg veldig spent på anmeldelsen din til denne. Og nok en bok å legge til ønskelisten😉

  2. Den barnevogna får meg litt til å tenke på Ghostbuster 2. Har du sett den? Det spøkelset som kommer med barnevogn flygende i lufta? Husker den scenen skremte meg noe vanvittig da jeg var mindre🙂 Barnevogna fikk meg til å tenke på den scenen.

    • Ja, jeg har sett den, men det er så lenge siden. Jeg tror du vil like boka, forresten, jeg sluker den og den får meg til å tenke på Tim Burton og Corpse Bride (fine, fine filmen)😉

Legg igjen en kommentar

