Smakebit på søndag: Angelfire av Courtney Allison Moulton.

I dag kommer smakebiten fra YA – romanen Angelfire av Courtney Allison Moulton.

I sat straight up with an enormous gasp of air, feeling as if the life had been taken right out of me. I reached around my back and felt smooth, undamaged skin there and let out a sigh of relief. My nightmares were getting more and more real every time I slept, and I began to worry that I really needed to go back to therapy.

s 19

Smakebit på søndag er Ladybug sin ukentlige utfordring. Ta en titt innom bloggen hennes for flere smakebiter🙂

4 thoughts on “Smakebit på søndag: Angelfire av Courtney Allison Moulton.

    • Ja, jeg er litt spent på den. Har lest anmeldelsen din og andre og flere av dem er litt lunkne. Men siden jeg ikke har veldig høye forventninger, så satser jeg på å bli positivt overrasket😉

      Den høres spennende ut, da, og jeg har vært nysgjerrig en stund – så når den var veldig billig på BookDepository, så kjøpte jeg den… (Før bokstoppen).

Legg igjen en kommentar

