Hva skal du lese – uke 28.

Inspirert av Bai som på bloggen sin Boklesebloggen spør «Hva skal du lese?», tenkte jeg at jeg kunne skrive litt om boka jeg leser og hva jeg, muligens, skal lese denne uka.

Akkurat nå leser jeg Angelfire av Courtney Allison Mouton. Det er en ganske så spennende YA – roman. Jeg opplever den også som lettlest, så jeg regner med at det blir flere bøker  :-)

 Over ser dere bokbordet mitt med bøkene jeg har tenkt å lese i sommer (samt en meget trøtt bokpus :-)). Jeg tror jeg vil lese litt steampunk i løpet av uka; og valget står de mellom Changeless av Gail Carriger, oppfølgeren til den helt strålende Soulless, eller The Iron Thorn av Caitlin Kittredge. Eller kanskje jeg heller skal kjøre på med dysopia og Divergent? Eller kanskje det blir noe helt annet?Vi får se🙂

8 thoughts on “Hva skal du lese – uke 28.

  1. Jeg liker godt den ‘eller’-biten av lesingen. Det er alltid en mulighet til å finne noe annet, hvis planen ikke frister🙂

    • Jeg er ikke flink med slike planer i det hele tatt. Valg av lesestoff går som oftest på impuls, så kanskje det blir noe helt annet som blir lest🙂 Godt med valgmuligheter.

  2. En av fordelene med å være borte fra boksamlingen en periode er at valgets kvaler begrenser seg betraktelig. Jeg holder på med første bok i J. R. Wards vampyrserie nå, men tviler på at den varer ut uka. Da tror jeg det blir krim, sannsynligvis Jeffery Deaver. God leseuke!🙂

  3. Kjenner igjen det gjespet der ganske godt. Når katter gjesper gaper de skikkelig høytm gitt. Men kan skjønne at det tar på å passe på bøkene dine. Bra hun ikke er gardist😉

Legg igjen en kommentar

