Smakebit på søndag: Darkfever av Karen Marie Moning.

Fever – serien til Karen Marie Moning har jeg vært nysgjerrig på lenge, og jeg har hørt mange lovord om disse bøkene. Darkfever, som denne ukas smakebit er hentet fra, har ligget på bokbordet mitt ulest en stund, men i går ble den tatt frem.

Smakebiten er hentet fra prologen;

My philosophy is pretty simple – any day nobody’s trying to kill me is a good day in my book.

I haven’t had many good days lately.

s 1

 

Smakebit på søndag er Ladybug sin ukentlige utfordring. Ta en titt innom bloggen hennes og få flere smakebiter. Kanskje du også har et utdrag fra boka du leser som du vil dele med oss?

9 thoughts on “Smakebit på søndag: Darkfever av Karen Marie Moning.

  1. En virkelig morsom smakebit! Hvis den boken er så bra som smakebiten så er jeg nødt til å lese den! 🙂

    Fantasy med humor er nok «my all-time-high» 🙂

    • Ja, dette var de første linjene i boka, og de fanget min interesse 😉 Jeg har ikke kommet så langt – bare til kap 1 – så jeg kan ikke si noe om dette gjengs for historien ennå.

  2. He he, det var en artig smakebit. Jeg er enig med astridterese om at fantasy med humor er topp 🙂

    Denne boken har jeg i hyllen jeg også forresten, så jeg er litt ekstra spent på å høre hvordan du liker den.

Legg igjen en kommentar

