Hva skal du lese? Uke 29.

Jeg er fremdeles inspirert av Bai, og lager en liten plan over hva jeg kanskje, muligens kommer til å lese denne uka.

Men først, som seg hør og bør, en liten oppsummering av uke 28 – siden dette var den første gang jeg prøvde å planlegge lesingen. Og hvordan gikk det? Jo, det gikk faktisk ikke så verst. Jeg leste ut Angelfire av Courtney Allison Moulton og Divergent av Veronica Roth (som jeg hadde på leselista for uka 28), og skrev omtale av begge. Begge bøkene var bra, men Divergent var nok den aller beste og heller egentlig ganske kraftig mot terningkast 6. Oppdatering onsdag: Jeg har nå gått rundt å tenkt på denne boka siden søndag, så det er helt klart terningkast 6🙂 Det ble ikke noe steampunk på meg, men det får jeg ta igjen senere.

Denne uka starter med Urban Fantasy og Karen Marie Moning sin første Fever – bok; Darkfever. Jeg har slitt litt med å komme i gang, men nå går det mye bedre. Men hva skal jeg lese etter denne? Jeg har tre alternativer som jeg har lyst til å starte på i løpet av uka:

Fra venstre: Dead on the Delta – urban fantasy som foregår Deep South, Changless – bok to i serien om Alexia Tarabotti, steampunk og Starcrossed – YA og gresk mytologi.

Har dere noen forslag til hvilken jeg bør begynne med?

8 thoughts on “Hva skal du lese? Uke 29.

  1. Den i midten! Det er utelukkende basert på antrekket til dama på forsiden, så jeg var kanskje ikke den rette til å svare:-)

    Jeg heller mot å lese mer Janet Evanovich denne uken, takket være forslaget ditt, men jeg er alltid så redd for at jeg skal få overdose hvis jeg ikke lar det gå litt tid mellom bøkene i et forfatterskap. Det vil si, jeg tenkte det inntil jeg lette frem One for the Money, og så at den var helt, helt annerledes enn Sizzling Sixteen. Serien har tydeligvis utviklet seg mer enn det jeg har fått med meg, så nå er jeg sprekkeferdig av nysgjerrighet! Men jeg skal i hvert fall fortsette med å lese noe gøy, for da leser jeg mye mer og mye fortere.

    Ps. Narnia er nydelig som vanlig. Og kjenner jeg kattepuser rett, er hun utmerket klar over det selv;-)

    • Du skal ikke se bort i fra at det blir den i midten, begynner å bli klar igjen for litt steampunk ala victoriatidens England😉 Og det er kule antrekk miss Tarabotti har, og de kan man faktisk kjøpe på ordentlig – det er nemlig en egen butikk med steampunk – klær.

      Jeg skjønner at det kan bli veldig intenst å lese mange bøker av samme forfatter etter hverandre, det er veldig greit å variere litt. Men jeg gleder meg allerede til å lese mer om Stephanie Plum!

      Narnia er veldig klar over sin egen skjønnhet, men setter selvfølgelig alltid pris på at andre kommenterer det. Hun sier tusen takk🙂

  2. Søt pus!

    Basert kun på coverene hadde jeg valgt «Starcrossed», det ser så dynamisk ut.

    Etter å ha lest anmeldelsen din av «Divergent» står den øverst på leselista denne uka.🙂

    • Alle tre er bøker som jeg gjerne vil lese så fort som mulig, så det kan jo tenkes at det blir Starcrossed som trekker det lengste strået.

      Divergent var utrolig bra, gled deg masse🙂 Og Narnia takker for komplimentet😉

  3. Hvordan liker du Fever-serien så langt? Den er blant mine absolutte favoritter, og blir bare bedre helt frem til aller siste side!:)

Legg igjen en kommentar

