Denne uka…

… er jeg her:

Berlin!

Det har ikke blitt veldig mye lesing, men mye kultur og enda mer kos🙂 Litt, eller ganske mye, bokshopping har det også blitt – jeg simpelthen ELSKER Dussmann sin engelske bokhandel! De har mange av bøkene på ønskelista mi, og (kremt) 5 har fått blitt med meg hittil…

Litt lesing har jeg allikevel fått til, Starcrossed er lest ut og omtale kommer neste uke. Nå har jeg startet på Stray, liker den godt forløpig.

Litt lesetid blir det jo🙂

Og så har jeg møtt han her.

 

5 thoughts on “Denne uka…

  1. Kos deg videre på tur! Det er jo bare forståelig at man ikke leser like ofte når man reiser. Da er det jo så mye man må se🙂 Håper du lager et lite innlegg om hvilke bøker du kjøpte i Berlin🙂

Legg igjen en kommentar

