Hva skal du lese? Uke 32 – eller var det kanskje uke 33…

Nå er hverdagen her igjen, etter 7  deilige uker med sommerferie og avspasering hadde jeg min første arbeidsdag i dag. Og det var veldig fint 🙂

På bokfronten holder jeg fremdeles på med Unholy Ghost av Stacia Kane, og jeg liker den godt. Men hva skal bli neste bok, mon tro? Siden Unholy Ghost er såpass mørk, tror jeg ikke at jeg vil kaste meg over bok nummer to umiddelbart (dersom det ikke er en fryktelig spennende cliff – hanger, da). Kanskje jeg skal lese mer om Faythe og de andre varkattene i Rachel Vincents Rouge? Eller hva med Dead on the delta av Stacey Jay – små morderiske feer høres jo originalt og spennende ut? Jeg føler i allefall at jeg er i UF modus for tiden.

Hvilke leseplaner har du denne uka?

6 thoughts on “Hva skal du lese? Uke 32 – eller var det kanskje uke 33…

  1. Jeg holder på med «Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant». Den er vanvittig morsom, og jeg ler og ler. Dessverre har jeg så mye annet å drive med at jeg nesten ikke får lest noe, så jeg gleder meg til lesedugnad i helga:-)

    Ha en fortsatt fin leseuke!

    • Den boka har jeg i hylla fordi jeg glemte å avbestille den… Jeg har nesten ikke lest siden søndag, det er travelt, men gøy, å være tilbake på jobb 🙂 Jeg vil gjerne være med på lesedugnad en helg, men denne helgen er det stort selskap for moren min, så det blir det ikke tid til da 😉

      Fortsatt fin leseuke til deg og!

Legg igjen en kommentar

