Smakebit på søndag: Bloodfever av Karen Marie Moning.

Jeg har bestemt meg for å ta en pause fra Unholy Ghost av Stacia Kane. Det er to årsaker til det; den første er at jeg har vært så travel den siste uka at all lesing har blitt nedprioritert (!). Det har igjen ført til at jeg har mistet handlingstråden fullstendig, og har lest de samme 5 sidene hver kveld… jeg trenger derfor en liten pause. Den andre årsaken er at i går dumptet det ikke mindre enn 9 bøker ned i postkassa mi! Og blant de 9 var resten av Fever – serien til Karen Marie Moning. Jeg har klødd etter å lese fortsettelsen om Mac og Barron siden jeg leste den første boka; Dark Fever, så nå gyver jeg løs på bok nummer to: Bloodfever.

Smakebiten denne uka er selvfølgelig fra denne boka:

I’m in Ireland. When my sister, Alina, was found dead in a trash- filled alley on Dublin’s north side, the local police closed her case in record time, so I flewover to see what I could do about getting justice.

Okay, so maybe I’m not that pure.

What I really came over for was revenge. And now, after everything I’ve seen, I want it twice as bad.

s 2

Smakebit på søndag er den ukentlige utfordringen til Laybug. Hvis du går inn på bloggen hennes vil du finne mange flere smakebiter og boktips. Kanskje har du en smakebit selv som du vil dele med oss?

15 thoughts on “Smakebit på søndag: Bloodfever av Karen Marie Moning.

  1. Det er kjipt å avbryte en bok fordi man mister handlingen fordi det tar ling tid mellom hver lesing. Og hvis man bruker lange pauser i en bok så er det jo lett å miste tråden og da er det fristende å starte på en ny og prøve på den andre senere. Har opplevd selv å lese flere sider før jeg husker på hva jeg har lest på grunn av for lange opphold, og det er en kjedelig følelse. Gleder meg til å høre hvordan du liker fever serien siden du leser videre på den.

  2. Spennende! Den serien fikk jeg lyst til å lese også.

    Jeg har også akkurat lagt en bok til sides fordi jeg ikke helt fikk tak på den. Det er fryktelig kjedelig å bruke hver kveld på å lese det samme….

  3. Perfekt. Jeg føler jeg trenger en ny serie nå. Har de 3 første av Succubusene til Richelle Mead, men har mer lyst på en og (for meg) ukjent forfatter.

Legg igjen en kommentar

