7 thoughts on “Trailer tirsdag: Silence av Becca Fitzpatrick.

  1. Jeg tror ikke du trenger å være redd for spoilere, Mari.

    Hva synes du om traileren, Rufsa? Jeg likte den, men samtidig var det litt mye støy… synes traileren til Hush Hush er bedre. Uansett, jeg gleder meg til boka 🙂

  2. Syns traileren var ikke så verst, men syns ikke den «sa» så mye om du skjønner hva jeg mener. Jeg liker også Hush, hush traileren mye bedre. Den var det fart i og likte den «flyveeffekten» eller hva jeg skal kalle det 🙂

Legg igjen en kommentar

