Hva ska du lese – uke 36? Jeg befinner meg fremdeles i Dublin, og der blir jeg noen bøker til.

Jeg er nettopp ferdig med Faefever av Karen Marie Moning, og har nå kastet meg over bok fire: Dreamfever. Rekker jeg å lese enda en bok denne uka, så blir det selvfølgelig den siste delen av Fever – serien; Shadowfever. Jeg synes at bøkene bare blir mer og mer spennende, og jeg kjenner at jeg må blir ferdig med historien om Mac før jeg kan begynne på noe annet.

Ja, og så skal jeg selvfølgelig lese Aasen og Nome sin artikkelsamling Det nye norskfaget, men det er ikke koselesing i den forstand – selv om det er interessant🙂

Har du noen leseplaner denne uka?

4 thoughts on “Hva ska du lese – uke 36? Jeg befinner meg fremdeles i Dublin, og der blir jeg noen bøker til.

  1. Både denne serien til Karen Marie Moning og Highlander serien hun skrev tidligere virker kjempebra. Dessverre er de ikke kjøpt inn til Norske bibliotek noen steder. (som jeg vet om, selvfølgelig).

  2. Jeg begynte på Heidi Lindes Nu, jävlar! på søndag, og liker den veldig godt så langt. Hvis jeg ikke får for mye å gjøre når den er ferdiglest, skal jeg fortsette der jeg slapp med Karen Blixens Den afrikanske farmen. Jeg likte den også, så det blir en hyggelig leseuke denne gangen.

    Kos deg med Fever-bøkene!🙂

Legg igjen en kommentar

