Hva skal du lese? OG trailer tirsdag: Shadowfever av Karen Marie Moning.

Puh! Jeg er nå begynt på den siste delen av Karen Marie Monings Fever – serie: Shadowfever! Og for en reise det har vært så langt! Leseplanene mine denne uka er selvfølgelig å fullføre siste del, og så vet jeg ikke sikkert hvilken bok som skal fylle tomrommet…. (for et tomrom blir det garantert).

Kanskje blir det Rachel Vincents’ Rouge? Eller Adrian Phoenix’ Black Dust Mambo? En tredje mulighet er YA – romanen Bleeding Violet av Dia Reeves. Så får vi se hva som frister etter Fever – serien.

I dag er det forresten tirsdag, og det betyr jo Trailer Tirsdag på Marias bokblogg! Siden jeg er i Fever – land, så fant jeg selvfølgelig traileren til Fever #5: Shadowfever:

5 thoughts on “Hva skal du lese? OG trailer tirsdag: Shadowfever av Karen Marie Moning.

  1. Narratoren i traileren minte meg veldig mye om ham i What the night knows av Dean Koontz traileren. Er ikke sikker. Men like stemmer er det i alle fall🙂
    Er spent på hva du kommer til å lese etter Fever-serien!🙂

    • Kanskje det er samme mann? Høres ut som en morsom jobb, legge stemme på boktrailere😉 Kanskje en plan når vi blir gamle og grå!

      Jeg er også spent på hva jeg vil lese etter Fever – serien!

  2. Det er alltid så dumt å måtte avslutte en serie man er blitt helt oppslukt av. Som regel klarer jeg ikke å begynne på noe nytt med en gang, for det føles bare feil. Heldigvis/dessverre er ingen av bøkene jeg leser for tiden slik at de etterlater seg tomrom, bare jublende seiersfølelse over å ha fullført;-)

Legg igjen en kommentar

