Gleder meg til…

Insurgent av Veronica Roth!

Tidligere i år ble jeg helt slått i bakken av Veronica Roths debutroman Divergent, og den fikk raskt plass blant mine favoritter. Nå har jeg akkurat vært innom bloggen til Heksa, og hun hadde, gjennom Veronica Roth sin egen blogg, funnet fram coveret til bok nummer to i denne fabelaktige dystopiske serien; Insurgent.

Jeg synes dette coveret er kjempefint, og det er flott at det matcher coveret til Divergent. Symbolet er fraksjonssymbolet til Amity, så kanskje denne fraksjonen spiller en større rolle?

Uansett, jeg ser virkelig fram til mai 2012! Kanskje den er ute til bursdagen min😉

11 thoughts on “Gleder meg til…

  1. Det var kjempefint! Denne gleder jeg meg til også. Synd at det er så mye venting involvert når det gjelder YA.😛 Alt er liksom serier og trilogier…

  2. Rufsetufsa: Jeg liker begge like godt, men jeg skjønner hva du mener. Denne er mer dus og rolig.

    Mari: Ja, der sa du noe – kanskje det er en dystopisk trend😉 Jeg synes at begge coverne er flotte, og selv om de har samme stil, så er de også veldig ulike.

Legg igjen en kommentar

