Trøbbel med bloggen og Trailer tirsdag.

I det siste har jeg merket at det har tatt fryktelig lang tid å komme inn på bloggen min – men jeg har, av gammel vane, lagt all skyld på PC’en min… Nå viser det seg at PC’en nok er uskyldig denne gang, for jeg har fått noen tilbakemeldinger av andre lesere også. Tusen takk for at dere gjorde meg oppmerksom på at det ikke bare var meg.

Jeg har prøvd å gjøre en liten rufs, så jeg håper det hjelper. Men vær så snill å si i fra hvis det fortsatt går veldig tregt. Kanskje det er noen som har opplevd det samme? Tips og lure knep mottas gjerne 🙂

Som forrige tirsdag, så slår jeg sammen to innlegg, og slenger meg på Marias trailer tirsdag:

9 thoughts on “Trøbbel med bloggen og Trailer tirsdag.

  1. Jeg kom inn fortere på bloggen din i dag enn tidligere 🙂 Men det er vel normalt med litt problemer angående blogg. Jeg har hatt kommentarproblemer og vet ikke helt om det har endret seg noe 🙂

    Jaså, så er det selveste Tyra Banks som gir ut fantasybok. Først Hilary Duff og nå Tyra Banks. Hm, jeg er spent på hvem som blir den neste 😉

  2. Ja, jeg liker Tyra Banks bedre enn Hilary Duff. Duff klarer jeg bare ikke. Vet ikke hvorfor. Hun blir på en måte for søt, uskyldig og kjedelig. Har mer respekt for Tyra Banks. Også har hun så stilig stemme. Morsom er hun også 🙂

  3. Yes she is. Har sett noen av programmene hennes og det virker som en dame med mye tæl og hun lar seg ikke tråkke på. Så er spent på hvordan boka hennes blir motatt. Visste ikke at hun hadde skrevet bok,

  4. Jeg har fått meg meg at boken kommer men jeg har aldri sett traileren og jeg anta faktiske ikke at det var fantasy hun hadde skrevet. Det blir spennende å se hvordan boken blir mottatt, jeg surfet litt videre på YouTube og så intervjuet med Tyra Banks. Jeg har vel som deg, Silje, mer tro på Tyra som forfatter enn Hillary.

Legg igjen en kommentar

