Smakebit på søndag: The unbecoming of Mara Dyer av Michelle Hodkin.

Smakebiten denne søndagen er hentet fra ei bok som jeg har ventet på en stund (lenge før den ble gitt ut, faktisk), og som jeg egentlig håpte på at skulle komme før høstferien. Det gjorde den ikke, men den lå og ventet på meg da jeg kom hjem – åh, boklykke!

The unbecoming of Mara Dyer kom ut nå i slutten av september og  er debutromanen til Michelle Hodkin. Den har fått veldig mye omtale på diverse internasjonale blogger, og av det jeg har lest så har det bare vært positive omtaler. Jeg må innrømme at jeg har skyhøye forventninger til denne romanen, og selv om jeg ikke har kommet mange sidene inn i boka, så er jeg allerede veldig fascinert. Dette lover særdeles godt🙂

Smakebiten er fra side 13:

I recognized her placating tone and my fingers curled into fist around mt sheets. She was trying to protect me but she was torturing me instead.

«You have to tell me,» I begged, my throat filled with ash.

My mother looked at me with glassy eyes and a heartbroken face. «I would if I could, Mara. But you’re the only one who knows.»

Vil du smake på flere bøker? Ta en titt innom bloggen til Ladybug, der finner du mange, og kanskje du også har en smakebit du vil dele?

11 thoughts on “Smakebit på søndag: The unbecoming of Mara Dyer av Michelle Hodkin.

  1. Jeg må bare si som de andre, denne boken er jeg spent på. En tid leste jeg kun positive omtaler men i det senere har jeg kommet over en del som syntes boken bare var sånn midt på treet. Det blir spennende å finne ut av hva du syntes om den, Silje.

    • Jeg har jo bare lest positive ting, så jeg har veldig høye forventninger til boka! Den har startet veldig bra, så jeg både tror og håper at det vil fortsette slik🙂

Legg igjen en kommentar

