Jeg har fått en award!

Jeg har fått en award av Line, Anita og Astrid Terese! Det er jo ekstra koselig for dette er tre veldig gode blogger som jeg er innom daglig, og tre bloggere som jeg ser opp til 🙂 Så tusen, tusen takk alle tre og en god og varm høstklem fra meg!

Det følger jo alltid med instukser, og jeg låner Line sin fabelaktige oversettelse fra svensk:

1. Klistre inn awarden på min blogg. 2. Takke personene som ga meg awarden og lenke til bloggerne. 3. Velge ut fem personer som jeg vil gi awarden til. 4. Stole på at mine følgere sprer kjærligheten til andre bloggere. 

Det er jo så mange blogger jeg vil gi denne her til, men jeg har nå plukket ut fem (som instruksen var):

  1. Ina – I bokhylla
  2. Ann Kristin – Bøker og sånt…
  3. Julies bokbabbel
  4. Mari – Flukten fra virkeligheten
  5. Karin – En verden full av bøker

6 thoughts on “Jeg har fått en award!

Legg igjen en kommentar

