Smakebit på søndag: Anna Dressed in Blood av Kendare Blake.

Hver søndag har Mari temaet Smakebit på søndag på bloggen sin, og jeg henger meg som vanlig med🙂

Smakebiten i dag kommer fra boka jeg nettopp (bokstavelig talt) har åpnet, Anna Dressed in Blood av Kendare Blake. Jeg kan ikke si noe om innholdet ennå, men selve ideen synes jeg virker både spennende og original!

The grease-slicked hair is a dead giveaway – no pun intended.

So is the loose and faded leather coat, though not as much that as the sideburns. And the way he keeps nodding and flicking his Zippo open and closed in rhythm with his head. He belongs in a chorus line of dancing Jets and Sharks.

Then again, I have an eye for these things. I know what to look for, because I’ve seen just about every variety of spook and specter you can imagine.

s 1

Jeg gleder meg til å komme ordentlig igang med denne romanen!

Flere smakebiter finner du her.

17 thoughts on “Smakebit på søndag: Anna Dressed in Blood av Kendare Blake.

  1. Hørtes ut som en spennende bok!

    Du bidrar sterkt til at skal-leselisten min vokser seg ukontrollert stor! Det er så mange bøker du leser, og da som oftest fantasy, som jeg også får lyst til å lese🙂

Legg igjen en kommentar

