Trailer tirsdag: Tensy Farlow and the Home for Mislaid Children av Jen Storer.

Hver tirsdag har Maria Trailer tirsdag på bloggen sin, og når jeg finner morsomme, spennende, kunstneriske og/eller stemningsfulle boktrailere, så henger jeg meg på også.

Traileren i dag er valgt på grunn av det stemningsfulle og smågrøssende: Tensy Farlow and the Home for Mislaid Children av Jen Storer. Jeg må innrømme at jeg ikke har hørt om boka før, men jeg tror det er en barnebok. Uansett, traileren gjør i allefall meg nysgjerrig 🙂

4 thoughts on “Trailer tirsdag: Tensy Farlow and the Home for Mislaid Children av Jen Storer.

Legg igjen en kommentar

