En hyggelig overraskelse.

I høst skrev jeg en tekst for Tidsskriftet Biblioteket om sorgboka Farvel, Rune av Marit Kaldhol. Dette er en bildebok som er vakkert illustrert med akvareller av Wenche  Øyen, og den gjorde uslettelig inntrykk på meg som 7 – åring. Det var ganske spesielt og veldig fint å lese boka igjen etter så mange år, det var faktisk første gang på 25 år!

I går var jeg i Oslo for å møte Line, som i tillegg til å være en av mine store bloggfavoritter også er redaktøren til Tidsskriftet Biblioteket. Det var like koselig som sist🙂 Hun hadde med seg en veldig hyggelig overraskelse fra Wenche Øyen – til meg! 

Johannas bilder er både skrevet og illustrert av Wenche Øyen, og den er helt nydelig! Tusen takk, Wenche Øyen, jeg gleder meg veldig til å lese den!

Og så hadde den en liten hilsen til meg!

 

12 thoughts on “En hyggelig overraskelse.

Legg igjen en kommentar

