Nå er jeg litt stolt…

I går fikk jeg en pakke i posten fra Bazar, og i den pakken lå den norske versjonen av Daughter of Smoke and Bone av Laini Taylor, som har fått navnet Mørk Engel. Ønskemesterens datter! Jeeei😀

Coveret er likt det amerikanske, og det synes jeg er helt i orden, det passer godt til historien.

Og det morsomste, synes jeg da, på innsiden der er det et utdrag fra min omtale og Mari sin omtale! *stolt*

Som dere helt sikkert vet så var dette min store store favoritt i fjor, og jeg kjenner at jeg kribler etter å lese den på norsk med en gang. Jeg føler meg som den komplette fangirl!

Boka kommer ut 1. februar.

13 thoughts on “Nå er jeg litt stolt…

  1. Kjempemoro🙂 Jeg gleder meg veldig til å lese den boken etter hvert. Jeg har den på engelsk så jeg tror jeg skal gjøre som dere å lese den på engelsk først og så norsk litt senere🙂

    Jeg synes omslaget er flott, litt mystisk og talende.

  2. Du så litterære katter dere har, min heter bare Kåre og sånt.
    Det er lenge siden dere overbeviste meg om at denne boka skulle leses (en gang), det jeg ikke forstår, men beundrer, er at dere velger å lese de på norsk, etter først å ha lest den engelske versjonen – er det ikke dømt til å bli nedtur?

    – og selvfølgelig, gratulererer med coveret – begge 2!!

  3. Så gøy! Jeg har akkurat begynt på denne og gleder meg veldig til å komme ordentlig i gang. Har gledet meg til denne etter din og Mari sine omtaler så de fortjente absolutt å komme på omslaget:-)

  4. Bokelskerinnen: Ja, det er kjempegøy🙂 Gled deg til boka, forresten, jeg skal lese den på norsk når jeg er ferdig med den jeg holder på med.

    Elida:😀

    Line: Takk🙂 Narnia hilser masse tilbake til Sarlet – vi tok oss en liten lykkedans da vi leste at hun var kommet hjem (Liten fordi Narnia ikke setter pris på veldig mye dans…). Både Narnia og jeg lurer på om Scarlet nå blir innepus? Narnia anbefaler det på det sterkeste😉

    Tone:Ja! Den anbefales, en av mine aller største bokforelskelser i fjor.

    Ingalill: He he, det er faktisk ikke jeg som har gitt Narnia navn, men ei lita jente som var veldig glad i Narnia – bøkene (Det kunne like gjerne hvert meg, siden jeg også liker de). Den forrige katten jeg ga navn fikk navnet Ingmar (Bergman) – og det er jo ikke så langt unna Kåre😀 Jeg er ikke redd for at det blir en nedtur å lese romanen på norsk, jeg har bladd i den og det ser svært bra ut.

    Maria:😀

    Mari: Jeg klarte ikke helt å holde meg, jeg… God helg til deg og🙂

Legg igjen en kommentar

