Smakebit på søndag: Rouge av Rachel Vincent (Shifters #2).

Ukene flyr og nå er det allerede den siste søndagen i januar! Og med det så er det også klart for den siste smakebiten denne måneden. For tiden leser jeg Rachel Vincents andre bok i Shifters serien; Rogue. Bok nummer en; Stray ble slukt på et par dager i Berlin (Takk, Starbucks, for gode stoler!). Jeg merker at det er en stund siden, så jeg har brukt noe tid på å komme inn i Vincents univers igjen – men jeg liker det jeg har lest så langt. Det er spennende og annerledes.

The barn rose before us at the end of the dirt path running down the center of the western field. In my childhood, it had been my secret retreat, but instead of afternoons spent in the company of Oliver Twist and Jane Eyre, I now associated the smell of fresh hay with death and decay, because for the second time in as many days, we were using the barn as a makeshift morgue.

s 177

Du finner flere smakebiter på bloggen til Mari, kanskje du vil være med selv også?

19 thoughts on “Smakebit på søndag: Rouge av Rachel Vincent (Shifters #2).

    • Så bra at hele serien er spennende!
      Jeg er helt enig med deg, gleder meg til våren og er storfornøyd med at vi har hatt relativt lite snø og ikke så kaldt vær🙂

  1. Denne serien ser jeg frem til å lese etter hvert, håper ikke den er dårligere i norsk språkdrakt. Jeg kjøpte bøkene via abonnement på Harlequin Nocturne. Det er fint med serier som er litt annerledes.

  2. Ja, tia flyr. Det hender seg at jeg fremdeles sier 2011 istedet for 2012 hehe…
    Spennende smakebit, og jeg er spent på om du liker denne boka like godt som den første. God søndagskveld!

    Ps: Kan jeg få bokhylla som er i bakgrunnen? Helt sikkert mange fristende titler som står der🙂

  3. Takk for smakebit:) Virker som en bra bok!
    SV;Jeg liker det jeg har lest hittil:D. Har hørt mest positivt,men har kommet over varierende kritikker også.

Legg igjen en kommentar

