Boktema: Denne boka leser jeg akkurat nå.

Jeg henger meg med på Anettes boktema denne torsdagen også, og denne gangen er det faktisk boktema – bursdagsfeiring med en liten give – away! Gratulerer, boktema og Anette🙂

Anette spør i dag: «Hvilken bok leser du akkurat nå? « Jeg leser som vanlig en bok av gangen🙂. Og boka det er snakk om nå er Laini Taylor sin Mørk Engel. Jeg har erklært min bokkjærlighet til den engelske versjonen utallige ganger siden jeg leste den i høst, og jeg nikoser meg også med den norske utgaven. Oversetteren har klart å fange inn stemningen og overfører Laini Taylors vakre språk til norsk på en slik måte at den er en fryd å lese. Hurra!!! (Fangirl – øyeblikk). Siden jeg nå vet hva som skjer, så sitter jeg med en klump i halsen stort sett hele tiden – samtidig som jeg er fullstendig henført i den vakre og originale historien.

Gå inn på bloggen til Anette for flere boktips, kanskje du vil være med selv også?

18 thoughts on “Boktema: Denne boka leser jeg akkurat nå.

  1. Bokelskerinnen: Ja, noen ganger er det nesten litt skummelt å ta bort bøkene, hun er rask med klørne🙂

    Isabella: Pusen takker og bukker🙂 Jeg anbefaler selvfølgelig Mørk Engel🙂

  2. Jeg hadde ikke turt å ta den boken fra pusen:-) Jeg synes også det virker som en god oversettelse uten at jeg har lest originalen av boken.

Legg igjen en kommentar

