Smakebit på søndag: Surrender av Lee Nichols (Haunting Emma #3)

De siste dagene har jeg slukt historien om Emma i bøkene Desception og Betrayal, og nå er jeg i gang med den tredje og siste (?) boka i serien; Surrender. Dette er kjappe, spennende og Buffy – aktige bøker og de passer svært godt i forhold til februartemaet Gjenferd og hjemsøkinger. Ja da, her er det spøkelser an mass. Jeg synes at bøkene henger så sammen at jeg kommer til å skrive en samleomtale når jeg er ferdig med denne, i stedet for tre forskjellige.  Håper det er i orden😉

Siden det er søndag og tid for Maris faste utfordring, får dere nå en smakebit fra den aller første siden av Surrender:

«Who screamed?» I asked, my voice soft. «Where did it come from?»

«I don’t know,» Natalie said.

«Okay, if -» I didn’t get any further, because the kids at the other tables abruptly rose from their seats. Chairs scraped the floor, and a sudden hush fell. They all stood with blank expressions on their faces, looking almost militaristic in their school uniforms.

«Crap,» I said under my breath. «Crap, crap.»

s1

Flere smakebiter finner du her, og det er bare å henge seg på  dersom du har en smakebit du vil dele med oss🙂

15 thoughts on “Smakebit på søndag: Surrender av Lee Nichols (Haunting Emma #3)

  1. Buffy-aktige bøker høres bra ut!🙂 Jeg ser frem til å høre hva du synes om bøkene når du er ferdig. Ha en riktig fin søndag!

  2. Det er så deilig med bøker man bare flyr gjennom fordi de er gode. Jeg er altfor lite flink til å lese en seriebok etter en annen, samtidig er det deilig når man kan fordype seg i en serien sånn – man får mer sammenheng i handlingen som du skriver.

Legg igjen en kommentar

