Trailer tirsdag på en onsdag: The Somnambulist av Essie Fox

Det begynner å bli en vane, men her er ukas trailer tirsdag, nok en gang på en onsdag. Neste uke er det vinterferie, så da klarer jeg kanskje å være i rute? Vi får se 🙂

Helt siden jeg leste Bokelskerinnens omtale av Essie Fox sin debutroman The Somnambulist, har jeg hatt lyst til å lese denne boka. Og her om dagen så dumpet den jammen meg ned i postkassa (Om jeg har kommet litt skjevt ut i forhold til bokkjøpmålet mitt denne måneden?? Heh…)

Stikkordene som overbeviste meg om at dette er en Silje – roman var gotikk, Victoria – tiden, mystikk og mørke hemmeligheter. Jupp, alt hva jeg kan ønske meg i en historie! (Og for et vakkert omslag boka har!)

Some secrets are better left buried…’ When seventeen-year-old Phoebe Turner visits Wilton’s Music Hall to watch her Aunt Cissy performing on stage, she risks the wrath of her mother Maud who marches with the Hallelujah Army, campaigning for all London theatres to close. While there, Phoebe is drawn to a stranger, the enigmatic Nathaniel Samuels, who heralds dramatic changes in the lives of all three women. When offered the position of companion to Nathaniel’s reclusive wife, Phoebe leaves her life in London’s East End for Dinwood Court in Herefordshire – a house that may well be haunted and which holds the darkest of truths…

Kilde

 

 

Flere boktrailere finner du hos Maria.

3 thoughts on “Trailer tirsdag på en onsdag: The Somnambulist av Essie Fox

Legg igjen en kommentar

