Smakebit på søndag: Blod vil ha blod av Bødker & Bruun.

Jeg synes at ukene bare flyr av gårde – nå er det søndag igjen og uka som kommer er den siste hele uka i april! Men siden det altså er søndag, så er det på sin plass å være med på Mari sin faste post: Smakebit på søndag.

Jeg er nettopp ferdig med Kjetil Try sin Frels oss fra det onde (omtale kommer i kveld eller i morgen), så jeg har plukket ut en liten smakebit fra den danske kriminalromanen Blod vil ha blod av Bødker & Bruun som jeg skal starte på nå.

–  Jeg glemte kanskje å nevne at det så vidt jeg forstår, ikke er kjøtt på kroppen, hadde førstebetjenten sagt. – Det er vel ditt spesialfelt? De kaller deg skjelettkvinnen, ikke sant?

Det hadde hun ikke verdiget svar.

s20

Kanskje det er andre enn meg som umiddelbart tenker Bones når de leser dette?

Flere lesetips finner dere på bloggen Flukten fra virkeligheten. Der står det også en oppskrift på hvordan du kan delta 🙂 God søndag!

22 thoughts on “Smakebit på søndag: Blod vil ha blod av Bødker & Bruun.

  1. Det var en ukjent krimforfatter for meg! Så rart… jeg trodde krim var noe jeg hadde oversikt over. 😀 LOL! Så bra å bli tipset om krimbøker jeg ikke har fått med meg. Jeg noterer den på skal lese listen!
    Og; en morsom smakebit!

Legg igjen en kommentar

