Smakebit på søndag og giveaway: Insurgent av Veronica Roth.

Gjenbruk av bilde.

ENDELIG sitter jeg her fordypet i Tris og Fours opplevelser igjen! Jupp, jeg har nettopp begynt på Insurgent av Veronica Roth, den etterlengtede oppfølgeren til suverene Divergent – og jeg liker det jeg leser, veldig.

Og siden det er søndag, og smakebit tid hos Mari, så er det vel på sin plass med et utdrag fra nettopp Insurgent, ikke sant?

I am wiping my forehead with the hem of my shirt, standing on a branch, when I hear the sound. It is faint, at first, joining the buzz of cicadas. I stand still to listen, and after a moment, I realize what it is: cars.

s 69

Premien

Denne posten er, som dere ser av overskriften, todelt. For i min iver etter å få forhåndsbestilt Insurgent, så har jeg av en eller annen grunn, i uten tvil i ren bokkjøprus, klart å bestille og kjøpe to eksemplarer av romanen! Og siden jeg strengt tatt ikke trenger to utgaver, selv om de er ulike utenpå, så vil jeg gjerne gi den ene til en av dere🙂

«Hmm, men jeg har jo ikke lest Divergent,» tenker noen kanskje? Det er ikke noe problem, den som vinner vil nemlig få en bok til – Divergent hvis du ikke har den, eller en annen. Høres det greit ut?

Altså; det du må gjøre er å legge igjen en kommentar her om at du vil delta i trekningen. Dette må gjøres innen onsdag 16. mai kl 14.00.

Lykke til🙂

Flere smakebiter finner du hos Mari.

48 thoughts on “Smakebit på søndag og giveaway: Insurgent av Veronica Roth.

  1. For en flott giveaway!😀
    Ser fram til å lese bokomtalen din på Insurgent!
    (du trenger ikke sette meg opp på giveaway’en, jeg har begge)
    Vinneren er heldig !!!

  2. Vil gjerne være med:) Har ingen av bøkene, og har bare hørt gode ord om de:) Takk for smakebiten og ha en flott søndag:) Dette blir jo spennende:)

  3. Mersmak er vel det man ønsker seg av en smakebit, og her har man jo virkelig muligheten! Jeg blir mer enn gjerne med på trekning, bøkene er nye for meg, men jeg har jo (mer enn!) registrert at folket er frelst, og kanskje det er min tur til å frelses nå? ;o)

  4. Jeg vil gjerne være med, =) Jeg gleder meg til å lese første boken, har den på hylla, =)❤

  5. Jeg prøver så godt det lar seg å gjøre å unngå konkurranser (sånn ifall jeg skulle vinne), og smakebiter, (for å unngå unødige fristelser), men denne var uimotståelig – og perfekt timet siden jeg ennå ikke har skrevet Divergentomtale – og nesten har glemt hva den handlet om. Nå kan jeg både friske opp hukommelsen og skrive samleomtale i samme sleng.
    Vinnerfølelsen er sterk!

    (for å bedre sjanser og karma, lover jeg å bookcrosse den etterpå, eh – eller tvangsgi den til hun som aldri vil lese det mora anbefaler)

  6. Jeg vil være med. Har Divergent, men har ikke fått lest den enda. Har skjønt at det kan være lurt å ha Insurgent tilgjengelig etter Divergent:-)

  7. (⁀`⁀) ☆ Jeg vil veldig veldig gjerne være med.
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ Leste smakebiten du hadde lagt ut og jajaja jeg vil lese
    ☆¸.*°•.☆ ☆ denne også. Elsker og fordype meg langt inn i en bok,å la alt annet
    •°*°•.☆ bare være alt annet. ;p .. Så jeg henger meg på i trekningen og krysser alt
    jeg har og litt til… Ønsker deg en kjempe fin uke..
    Stor varm hilsen fra Monica Karin – canim_monica@hotmail.com
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Legg igjen en kommentar

