Vinner av Insurgent og en bok til :-)

Hipp hipp hurra for lille 17. mai og vinneren av min uhøytidelige giveaway! Det var mange som deltok, og det synes jeg er både bra – siden det betyr at dere er flere som er nysgjerrige på Veronica Roth og hennes romaner – og morsomt. Vinneren er blitt trukket ved hjelp av random.org – og under vil dere få se dokumentasjon av uttrekkingsprosessen🙂

Random.org – her har jeg satt inn fra 1 til 20, siden det er 20 deltakere.

Liste over deltakerne i den rekkefølgen de kommenterte.

Og vinnere er nummer 5, altså ROGER!

GRATULERER SÅ MYE!

Nå må du gjøre følgende; send adressen din på mail til: siljeblomst@gmail.com. Hvis du allerede har Divergent (den første boka i serien), så gi meg beskjed om hvilken annen bok du kunne tenke deg i tillegg til Insurgent.

GRATULERER IGJEN –

og så ønsker jeg alle en strålende 17. mai – og kanskje påfølgende langhelg?

6 thoughts on “Vinner av Insurgent og en bok til :-)

  1. Søren også, men gratulerer til vinneren.
    Ikke har jeg heller langhelg, men har i det minste fri i morgen og det er jo alltids noe:)
    God feiring og god helg, Silje🙂

  2. Jaja… Nå vet jeg hvordan bestemor hadde det da hun var på bingo «og satt igjen bare med nummer 57- og så trakk de 58 og noen andre fikk BINGO!»… Kos deg med bøkene, Roger; de er deg vel unt! Vi andre finner sikkert noe lesbart i hylla vår, vi også. Ønsker alle en søttendemai som blir verdt å huske :o)

  3. Blæh, beklager at jeg misset denne posten tidligere, men nå har jeg sendt deg infoen, Silje! Gleder meg til å få lest Insurgent! Og til dere andre, takk så mye for gratulasjoner!😀

Legg igjen en kommentar

