Smakebit på søndag: Min tid kommer av Nina Vogt – Østli.

Denne søndagen har jeg tenkt å dele en smakebit fra den neste boka jeg skal lese; nemlig Min

Lånt fra bokbloggturneen.no

tid kommer av Nina Vogt – Østli. Jeg holder fremdeles på med A Clash of King av George R.R. Martin, men jeg regner med å starte på førstnevnte i løpet av uka som kommer. Min tid kommer vil også bli den første romanen jeg leser under det nye sommertemaet mitt Anbefalinger.

Jeg må ut.

Skolen er slutt, jeg må hjem, men Andreas fyller døråpningen og vil ikke slippe meg ut, vil ikke la meg gå igjennom.

Det er ingen annen vei ut. Jeg må forbi.

Jeg var jo endelig usynlig. Hva skjøv meg ut av skyggen?

s 5.

Smakebit på søndag er Mari sin faste utfordring, ta turen innom der for flere boktips🙂

20 thoughts on “Smakebit på søndag: Min tid kommer av Nina Vogt – Østli.

  1. En spennende smakebit! Det er mange som leser George R.R. Martin for tiden. Jeg begynte en gang men ble satt ut av mengden navn i begynnelsen. Det betyr ikke at jeg har gitt opp🙂 Men at jeg skal prøve igjen til høsten!
    Ha en riktig fin søndag!

    • Ja, jeg ser at vi er en hel drøss🙂 Jeg så sesong en før jeg leste den første boka, og jeg tror det hjalp i forhold til navn og ansikter.

      God søndag, Astrid Terese🙂

    • Her i øst er det ganske varierende lesevær; regn og vind = lese, opphold = gå på trening – det vil liksom ikke stabilisere seg🙂

      Ønsker deg en flott søndag, Marianne!

Legg igjen en kommentar

