Hjelp!!

Hver måned velger jeg meg et lesetema, og stort sett har det gått veldig greit. Men nå, når september nærmer seg med stormskritt, så har jeg et stort luksusproblem – jeg har alt for mange bøker som jeg ønsker å starte på umiddelbart! Siden jeg er en av de som ikke klarer å lese mer enn en bok av gangen, så blir dette vanskelig. Etter litt grubling og tenking har jeg kommet opp med to temaer som begge dekker flere av «Silje – vil – lese – deg – NÅ!!» – bøkene, og nå trenger jeg deres hjelp. Hvilket tema synes nettopp du at jeg skal velge for september?

Temaene er følgende:

Krim – fordi jeg har fått og kjøpt flere krimbøker i de siste månedene som jeg har veldig lyst til å lese (selvfølgelig). Jeg vil som sist fokusere på nordisk krim, men kommer kanskje, muligens til å ta meg en svipp over til Storbritannia.

«Boka i boka» – rett og slett bøker og romaner der bøker og historier har en sentral plass på ulikt vis.

Vil du hjelpe meg?

 

12 thoughts on “Hjelp!!

  1. I motsetning til Ingalill synes jeg nesten ingen bøker handler om bøker i noen særlig grad så jeg stemmer for Boka i boka (og ps – om du ikke har lest Den trettende fortelling så bør den leses!).

  2. Boka i boka høyrest jo veldig morsomt ut. Har du lese Vente, blinke! av Gunnhild Øyehaug? Der er det mange bøker – og for så vidt og filmar – i boka.

Legg igjen en kommentar

