Gled dere

image

12 thoughts on “Gled dere

  1. Kunne rive meg i håret jeg også, jeg som ligger flat ut og ikke kommer meg dit, jeg kunne få lyst til å grine. Åhhh, tenk å kunne vært der og latt hendene stryke forsiktig over disse herlighetene av noen bøker…. utrolig dumt at jeg ble syk nå. Du og de andre må kose dere masse i morgen og tenk litt på oss som ikke kom oss dit lkevel.

  2. Det kommer til å bli kjempegøy Silje!! Og selv om det har vært mye planlegging, så har det vært så morsomt siden alle i komiteen er så fine folk! Vi sees i morgen.

    Klem🙂

  3. Tilbaketråkk: Bokbloggertreff 2012! « siljes skriblerier

Legg igjen en kommentar

