American Horror Story og The Diviners

I dag skulle jeg ha skrevet en omtale av The Diviners av Libba Bray  – et minisamlesingsprosjekt med Elin, men slik gikk det ikke. Det er mange grunner, men bortsett fra at jeg ikke har hatt veldig mye tid til å lese den siste uka, så har det ikke hjulpet så mye at jeg har blitt helt hektet på denne:

Vi er nå ferdig med første sesong, og gleder oss stort til den neste. Dette er helt skrudd, skremmende og veldig bra!

Når det gjelder The Diviners så har jeg kommet halvveis, og så langt liker jeg både Bray sin fortellerstil og historien. Libba Bray har virkelig satt seg godt inn i hvordan livet var på 1920 – tallet, og alt er så levende og detaljert skildret at jeg føler at jeg er der, på Manhattan, sammen med Evie og de andre. Og det er jo et svært godt tegn.

En ordentlig omtale kommer så fort jeg er ferdig med boken.

8 thoughts on “American Horror Story og The Diviners

  1. Nå ble jeg faktisk litt lettet, for jeg har ikke rukket å skrive en omtale jeg heller🙂 En venninne jeg snakket med tidligere i dag anbefalte meg American Horror Story, og når du sier det samme må jeg nok bare begynne å se på den. Høres ut som noe i min gate.

  2. Jeg har ønsket meg American Horror Story til bursdag eller jul, så nå håper jeg virkelig at jeg får den:-) Hos oss går det i både Forbrytelsen, Homeland og Breaking Bad pluss at jeg må begynne på neste oppgave i studiet mitt. Lesingen går allerede trått så skjønner godt at du ikke rakk fristen din. Jeg har mer enn nok med å klare bokbloggturneene jeg har meldt meg på:-)

  3. American Horror Story er helt fantastisk! Gled deg til sesong 2! Det traff alle mine svake punkt, og jeg er livredd men klarer ikke se vekk likevel for det er så bra!🙂

  4. Den serien synes jeg ser skummel ut, jeg har sett Forbrytelsen 2 og holder meg for øynene når jeg ser en pistol. Er veldig pysete…🙂

    God helg Silje – klem Gro🙂

Legg igjen en kommentar

