Endelig….

… dukket den etterlengtede hentelappen fra BookDepository opp! Helt siden jeg fikk beskjed om at nå, nå er boka sendt, så har jeg sjekket postkassa nøye – til og med på søndag (kremt, det kunne jo hende…). Hvilken bok? er det kanskje noen som undrer. Det er selvfølgelig Laini Taylor sin Days of Blood and Starlight, oppfølgeren til den vakre Daughter of Smoke and Bone/Mørk Engel, jeg snakker om. Forventningene er høyere enn høyest, og akkurat nå knuseelsker jeg alt ved den; tittelen – nyyyyyydelig og foruroligende, omslaget – passer perfekt til den første boka, og er om mulig enda flottere – og så får jeg bare krysse fingrene for at innholdet også er like fabelaktig. Jeg har allerede smugkikket på den første siden; der befinner vi oss i Praha sammen med Zuzana, og det er ingen dårlig start, spør du meg. I morgen, i morgen, da skal jeg begynne på ordentlig!

I dag sto det forresten et lite intervju med meg på bloggen til Linn – Den har jeg lest. Vi bor begge i samme by og i høstferien tok vi en tur på kafè. Stikk gjerne innom for å se hvilken barnebokfigur jeg ville vært (hint; han har ingen armer og bein) for eksempel, og ta i samme slengen et dypdykk i resten av bloggen til Linn også – hun skriver mange forskjellige bokrelaterte innlegg og har gode omtaler av bøkene hun har lest. 

Ønsker alle en fin kveld🙂

10 thoughts on “Endelig….

Legg igjen en kommentar

