Toglektyre

Jeg reiser mye kollektivt, og min favoritt er helt klart toget. Det er to grunner til det; jeg blir ikke bilsyk og jeg kan sitte og lese.
Akkurat nå er jeg på vei inn til Oslo og med meg har jeg selvfølgelig en bok. I jakten på Mortonsk magi har jeg kommet til Katherine Webb sin Arven. Jeg har ikke kommet langt, men allerede nå så synes jeg den er mye bedre enn Orkideens hemmelighet som jeg leste i jula. Og godt er det!

image

Senere denne måneden skal jeg kaste meg over den ordentlige Kate Morton og hennes Hemmeligheter – etter Austen og Northanger Abbey.  Men nå; Arven!

Ønsker alle en strålende fredag!

10 thoughts on “Toglektyre

Legg igjen en kommentar

