6 thoughts on “Helgens lesestoff

  1. Kos deg, Silje:)
    Jeg har planer om å bli ferdig med Flukten av Ally Condie. Er ikke helt imponert over bok to i Matched-trilogien, men føler jeg må lese den ferdig likevel. Det er denne samvittigheten vet du og jeg har så vidt småbegynt på Mørke rom av Gillian Flynn. God helg 🙂

  2. Nydelig omslag på utgaven du hadde der! Og så vakker pus! Jeg leser Ferdinand von Schirachs «Skyld» og Philip Roths «American Pastorale i helgen (og videre utover uka). Fortsatt god helg!

  3. Jane Eyre likte jeg godt:-) Jeg har tatt en pause i Nothanger Abbey og leser Mirakel av R.J.Palacio som er veldig fin. Håper du får en fin uke med Jane!

Legg igjen en kommentar

