La petite madame et Paris: En liten oppsummering.

Aller først vil jeg bare beklage for lite blogging de siste ukene. I midten av juli kom mannen nedover, og da ble dataen litt nedprioritert til fordel for kjærestetid.

image

Sånn er det bare.

Det jeg har gjort:
–  lest bøker – stående i kø, sittende i en park – slik som veldig mange parisere.
–  begynt på noen omtaler, jeg har bare ikke fullført dem helt ennå.
– fulgt med på de interessante diskusjonene i Bokbloggland og lurt litt på om jeg skal skrive noe om mine tanker. Muligens.
– blitt superglad for at mannen min likte Faen ta skjebnen
– blitt inspirert av den samme mannen til å snart lese Looking for Alaska (som han likte enda bedre!). Er han blitt en fan av John Green?
– trasket rundt, sittet på kafé,  nytt byen, sola, varmen.

image

image

image

– nerdet!

image

– besøkt en svært velorganisert skog – Bois des Vincennes,  som kanskje heller er en veldig stor park.

image

– tatt Pariserhjulet.

image

– gått 300 trinn opp i kuppelen på Sacre Coeur.

image

– klappet karper i akvariet.

image

– gått tur i en park høyt over bakkenivå!

image

image

– besøkt katakombene langt under bakken.

image

image

– sett kunst.
Både på gata :

image

på Pompidou – senteret :

image

Og i Louvre :

image

– spist på samme kafé som Sartre og de Beauvoir :

image

John Baxter:

image

Og Amelie:

image

– drukket champagne ♥

image

med jordbær!

– tatt toget til Normandie og badet i den engelske kanal.

image

image

Sommeren 2013 har vært et begivenhetsrik og avslappende eventyr!

Nå skal jeg bli en bedre blogger😉

10 thoughts on “La petite madame et Paris: En liten oppsummering.

  1. Kjærestetid skal alltid prioriteres, og då syns eg bloggen kan ligge;-)

    Så flott at du har komt heilskinna heim igjen, gler meg til å sjå deg igjen på bokbloggtreffet:-)

Legg igjen en kommentar

