DIY: pakkepynt.

Advarsel: hærverk av bok i innlegget!

– jeg får utløp for min aggresjon over Twilight av Stephenie Meyer i dette innlegget, men siden jeg normalt sett anbefaler å donere bort bøker som man selv ikke liker, så kan pakkepynten fint lages av for eksempel aviser i stedet.

1: finn en bok du ikke har noen skrupler mot å ødelegge – eller en avis:

image

2: napp ut en side og brett den i to:

image

3: klipp ut ulike former,  for eksempel hjerter:

image

4: lim pynten på pakken:

image

Voila! Pakkepynt på bokelskervis.

Ingen andre bøker tok skade av dette innlegget,  og alle bøkene i hylla vet at de står trygt. Og jeg må innrømme at jeg liker pynten bedre enn den aktuelle romanen….

21 thoughts on “DIY: pakkepynt.

    • Ja, normalt sett hadde jeg også gjort det, men med akkurat denne boken så syntes jeg det var greit. Pyntet alle julegavene med den, så den har spredd mye glede😉

  1. Nå vet jeg hva jeg kan bruke «Skyggejegerne: Demonenes by» til…😉 Takk for fint pakkepynttips!🙂

  2. Liker ikke twilight jeg heller.
    Så en booktuber lage en lampeskjerm av twilight boka en gang🙂
    Så det er godt å vite at det er flere der ute som ikke liker twilight🙂

  3. Næh så flott ide! Det skal jeg sette ut i livet en gang! Har en bok jeg kan bruke til det formålet men mener å huske papiret er hardt, sånn tykk, glatt plastikk-aktig. Kan hende det går likevel!

  4. Tilbaketråkk: Hipp hurra for jubilantene! | siljes skriblerier

Legg igjen en kommentar

