I dag…

… skulle jeg egentlig ha blogget om Neil Gaiman sin Neverwhere i forbindelse med Lises samlesing. Siden jeg ikke kom i gang med den før på torsdag, så var det et ganske optimistisk prosjekt, men jeg hadde i allefall tro på at dette var en bok jeg ville falle pladask for og kanskje klare å fullføre i løpet av mandagen.

image

Men….

Jeg sliter virkelig med å komme inn i historien, jeg klarer ikke helt å la meg engasjere i det som skjer og jeg merker at tankene mine driver av sted mens jeg leser. Og det er jo fryktelig dumt, for jeg tror at dette egentlig er min type bok. Men kanskje ikke akkurat nå? I dag?

Jeg tror jeg legger den fra meg for nå – og lar bokmerket ligge igjen på side 102.

For nå.

7 thoughts on “I dag…

  1. Sånn er det Silje! Kan hende du ikke hadde likt den sånn ellers heller? Det er jo bare forskjellig hva man faller for. Bra forsøk – det skal du ha – og jeg tror det var lurt at du ga deg. Å fortsette med bøker man sliter med etter 100 sider – nei, det er ingen vits.

    • Nei, da hadde jeg nok havnet i nok en lesesump :-). Men jeg vil gi den en sjanse igjen etterhvert.

      Nå har jeg begynt på Ready player one av Ernest Cline og den er foreløpig kjempebra!

  2. Tilbaketråkk: Neverwhere – Neil Gaiman « KNIRK

  3. Ahh, så synd. Jeg bruker heller å tvinge meg gjennom boken for å være ærlig. Det er heller ikke så smart, for det er jo mer fornuftig å bruke tiden på gode og spennende bøker! Håper den faller i smak i fremtiden 😉

    – Siri

Legg igjen en kommentar

