#3: Siden sist…

– har jeg kost meg i nerdeuniverset til Ernest Cline – ja, jeg har endelig begynt på Ready player one, og den er midt i blinken for referansefrelste meg.

image

– har mannen min og jeg boltret oss med Ted Mosby og gjengen og slukt 5 sesonger av How I met your mother. Så gøy!
– har vi kommet et skritt nærmere bibliotek/kontor/hobbyrom på loftet.

image

– har jeg blitt litt småskremt av min egen ukontrollerbare bokhandling på nett – plutselig dukket det opp en bok jeg hadde glemt at jeg hadde bestilt. Boka det gjaldt var I am pilgrim av Terry Hayes, forresten, og jeg gleder meg til å lese den.
– har jeg anskaffet meg den norske bokklubbutgaven av De elendige av Victor Hugo for 30 kr tilsammen. KUPP!
– har jeg begynt å se etter sommerens Paris-leilighet.

image

Det jeg ikke har gjort er å skrive ferdig anmeldelsen av Skammens historie av Aas og Vestgården, men jeg satser på at jeg får det til i løpet av helga. I korte trekk; veldig god.

God helg!

6 thoughts on “#3: Siden sist…

  1. Åh, Paris… Igjen. Eg misunner deg dei somrane dine, men eg ser ikkje for meg at det blir det same å rusle gatelangs og lese bøker og drikke vin og spise ost med ein toåring på slep. Bibliotek-hobbyrom-kontor høyrest ut som noko eg og kan komme til å misunne deg. Her har det blitt tv-stue-bibliotek-gjesterom, men det er ikkje det same, for eg sitt som oftast og les i eit anna rom enn bøkene. Og eg skulle helst ha sitte og lese i det same rommet som bøkene.

    • Nei, det blir nok ikke det samme, men når han blir litt eldre så er det mye å finne på i Paris for barn også🙂. Jeg gleder meg allerede til sommeren, jeg føler meg som hjemme.

      Vi ser frem til at loftet blir ferdig, det blir bra med et arbeidsrom.Mange av bøkene vil bli stående i stua, der jeg også har lesekrok, men nå vil jeg få bedre plass til alle sammen.

    • Det har vært en del den siste uka med å forberede til håndverkerne skulle sette I gang. Stua og soverommet er fulle av esker og stumtjeneren har fått plass på kjøkkenet. Ganske rotete, med andre ord😉. Ønsker deg en fin helg!

Legg igjen en kommentar

