Ting man kan bruke Twilight til : pakkepapir.

Det er sikkert flere enn meg som plutselig befinner seg i en situasjon der man skal pakke inn en gave og alt av pakkepapir er forsvunnet i løse luften.

Frykt ikke! Her på Skribleriene vet man råd.

Finn en bok du virkelig ikke liker og som du ikke ønsker å gi bort til andre (man gir jo ikke bort bøker man ikke liker, ikke sant?). Det er også fullt mulig å bruke avispapir, men siden jeg prøver å finne så mange fornuftige bruksområder for Twilight av Stephenie Meyer som mulig,  velger jeg meg selvfølgelig denne.

Slik gjør du:
Napp ut så mange sider du trenger – jeg brukte seks blad. Teip den sammen til ett helt ark:

image

Legg gaven på arket og pakk inn:

image

Voila!

image

Er det andre ting man kan bruke Twilight til? 

15 thoughts on “Ting man kan bruke Twilight til : pakkepapir.

  1. …. lese de ?🙂 Neida men jeg skjønner poenget. Jeg tror nok aldri jeg hadde fått meg selv til å rive i stykker ei bok. Selv om jeg ikke liker alle bøkene jeg har, føler jeg de er for fine til å ødelegge. Men har sett flere gjøre dette og gavepapiret blir jo faktisk veldig fint, spesielt til de som liker bøker🙂

  2. Endelig gjør Twilight litt nytte for seg.🙂 Den var i alle fall ikke lesbar skjønt jeg fullførte den. Men ikke min sjanger. Liker vampyrer, men ikke helt fan av den slags vampyrer og det vistes godt at Stephenie Meyer ikke hadde skriveerfaring fra før av….

    Husker jeg så en av booktuberne lage en lampeskjermp av twilightboka. Tror det var en av jentene som kalte seg for Chapter Chicks? De booktubet ofte før i i tiden, men har i det siste glimret med sitt fravær. Litt synd for de var litt morsomme🙂 Men følger jo mange andre booktubers da. Blir avhengig av slike youtubekanaler…

    • Lampeskjerm er en god idé🙂. Det må jeg prøve.
      Jeg ser også mye på BookTube, synes det er mange flinke og jeg får mange tips. For mye kikking går ut over lesetiden, da😉

  3. Har det samme problemet selv. Sjeldent jeg leser de bøkene de anbefaler (det har skjedd noen få ganger) for har ikke alltid samme lesesmak som dem, men er alltid fascinert og imponert over hvor modige og entusiastiske når de forteller om en bok på video.

    • Jeg har funnet flere, smalere BookTubers som jeg får mange tips fra. Både klassikere og nyere bøker. Frenchidee, words of a reader, libraryfanmail, audHam EnTha, steveReadsBooks og LittleGhostCreation er noen favoritter🙂. AudHam EnTha (med forbehold om skrivefeil av navn) leser masse Horror, fantasy og sci-fi. Noe for deg?

  4. *har det samme problemet selv at jeg bruker litt for mye tid på nettet enn å lese. Det var det jeg mente med har det samme problemet🙂

  5. Kreativt !!! Jeg har et par bøker jeg definitivt kan benytte som innpakningspapir. Takk for VELDIG godt tips – genialt om jeg skal gi bort en bok🙂

  6. Hehe…!

    Jeg har ikke lest Twilight, så strengt tatt kunne du gitt meg utgaven din😉 (Næhh… frister ei, ta det helt med ro!)

    Apropos innpakkingspapir bruker jeg mer enn gjerne D2 (helgebilaget til DN) både som bokbind og gavepapir. Makan til ræl. Fine bilder, da😛

    • Dagens Næringsliv har vel også en fin farge? Lurt å bruke aviser til bokbind, det skal jeg tipse elever om.

      Jeg har forresten resten av Twilight- serien, så de kan du få😉

  7. Det var en fantastisk flott ide. Jeg ser for meg julegaver (siden jeg alltid gir bort bøker) med rødt bånd, eller noen stjerner på, pakket inn i boksider🙂 Det var et kjempetips!

  8. Tilbaketråkk: Hipp hurra for jubilantene! | siljes skriblerier

Legg igjen en kommentar

