Siden sist…

… har leselysten og lesegleden kommet sterkere tilbake!
… har jeg deltatt på superdupert julebord for bokbloggere!

image

… har jeg slukt Krø av Didrik Morits Hallstrøm på to – 2 – TO! – dager!!! Og den er blitt en favoritt!
… har jeg vært på Oslo Mekanisk Verksted og lest bøker med Elisabeth og Line – for å varme opp til Ingalill sin Tvangslesingskafe 11.12.

image

… har jeg vært med mannen på vinyl- shopping. De hadde verdens deiligste retrosofa.  Gjett hva jeg gjorde?

image

… har jeg vært på lanseringen av Yoko Onur – et balleliv av Ayse Koca her i Drammen. Man må jo stille opp når en studie/lærervenninne debuterer med barnebok!  Ut fra opplesningen tror jeg at møtet med Yoko kommer til å bli morsomt! 

image

Hva har du gjort i det siste?

7 thoughts on “Siden sist…

  1. Så kjekt at leselysten og formidlingsgleden er tilbake 🙂 Ser ut som du har hatt det riktig så travelt og trivelig i det siste. Jeg sitter mutters alene på Hurtigruten og nyter de majestetiske fjellene som «svever» forbi vinduet mitt. Noen andre lager mat og rer opp sengen min, og jeg nyter 4 døgn med alenetid og lesetid 🙂

  2. Godt å høre at leselysten din er tilbake på fult og at du blogger igjen 🙂 Hvilke bokbloggere var med på julebord?

  3. Siden sist har jeg lastet ned ebib appen, slik at jeg kan låne bøker fra Deichmanske elektronisk. Så her leses det norske bøker på spreng, og akkurat nå er det «Noske edelsteiner», men jeg er ikke så begeistret for den altså.

    • Ebib høres lurt ut! Jeg leser også bare norsk nå, og henger etter med innlegg. Norske edelstener har jeg bestilt og jeg gleder meg til den kommer i posten. Jeg er veldig glad i satire og litt slem og på kanten – humor 😉

Legg igjen en kommentar

