God jul!

Ønsker alle en riktig deilig julaften med familie, venner, god mat, myke og harde pakker, fred og ro.

image

Dette blir den første jula på noen år der vi ikke er bortreist og derfor har vi pyntet litt mer enn ellers.

image

Juletreet lever farlig med en lekelysten Narnia i umiddelbar nærhet, men vi håper jo at treet står sånn cirka på samme  sted når vi kommer hjem i kveld😉.

Romjula blir forhåpentligvis rolig med mye tid til lesing. Lesemålene for neste år begynner å ta form – stikkord: klassikere! – så jeg satser på at det blir litt blogging i ferien også.

Stor juleklem til alle som titter innom Skribleriene, må julekvelden og romjula bli god!

(Og så håper at alle tar turen innom bloggen til Karen og leser hennes omskriving av  Det lyser i stille grender. Den fortjener å bli lest av mange).

13 thoughts on “God jul!

  1. Mine lesemål byrjer og å ta form, og mitt stikkord er og klassikere. Eg gler meg sånn til klassikerutfordringa at det ligger ein diger bokhaug på golvet her, som eg ikkje kan begynne på før 1. januar. Det klør i fingrene etter å ta ei bok frå den bunken🙂

    Riktig god jul til deg og mannen, Silje!❤

  2. God, god jul.
    (App, katt og juletre, når famliekatte var ung, måtte juletreet i flere år bindes med kroker i tak og vegg. 10kg katt reiv det, if not, frydefullt ned hver natt)

      • Det synes jeg høres ut som en strålende utvidelse! Glemte å spørre om ferie siste dagen før jul, men skal høre så snart sjefen er tilbake på jobb igjen🙂

Legg igjen en kommentar

