Bokpusen Narnia…

… synes hun har fått altfor lite spalteplass den siste tiden. En liten oppdatering om hennes ve og vel er derfor noe hun mener bør prioriteres.

Så, dersom noen lurer, her er litt av det Narnia har gjort i det siste:

image

image

image

Grunnet influensa henger jeg etter med anmeldelsene jeg hadde planer om å skrive denne uka – og siden Narnia er bedre til å posere enn å skrive på data var det lite hjelp å få… Nå er jeg på beina igjen og satser på at neste uke blir litt mer produktiv.

Ønsker alle en fin kveld!

14 thoughts on “Bokpusen Narnia…

  1. Bra at du har blitt i bedre form. Selv hadde jeg influensa for to uker siden og det virker som det er influensaperiode for tiden. Det er noe herk. Fine bilder av Narnia. Det beste er når hun sitter på stolen ved bordet🙂 Så klart hun må ha litt spalteplass. Kanskje hun også skriver egne anmeldelser også en dag🙂 En morsom tanke🙂

    • Influensa er virkelig noe herk, og jeg er glad det er over! Håper du er i form igjen også.
      Narnia takker – hun skal begynne og skrive så snart hun har lært seg å logge på og håndtere tastaturet😉

Legg igjen en kommentar

